LIETOŠANAS NOTEIKUMI

Saimnieciskās darbības veicējs Keita Megija Sproģe, zīmols ''MUUS'', adrese: Sūkņu stacijas iela 4, Baltezers, LV-2164, Latvija (turpmāk - Pārdevējs), uztur tīmekļa vietni www.muus.lv (turpmāk - interneta veikals), tajā pieejamo saturu un sniedz pakalpojumus saskaņā ar zemāk norādītajiem noteikumiem un nosacījumiem.

Pārdevējs veic iepriekšminēto darbību, ievērojot preču pasūtīšanas, piegādes,  atgriešanas un citus noteikumus, kā arī sastāda interneta veikala darbības politiku, kuras izklāsts ir atrodams šajā tīmekļa vietnē. Piekļūstot šim interneta veikalam un lietojot to, apliecināt, ka esat izlasījis lietošanas noteikumus, saprotat tos un piekrītat tos ievērot bez ierobežojumiem vai nosacījumiem. Tīmekļa vietne patur tiesības bez brīdinājuma mainīt lietošanas noteikumus.

1. DISTANCES LĪGUMS

Ja Pircējs, izmantojot interneta starpniecību, iegādājas interneta veikalā piedāvātās preces, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par distances līgumu un ir pakļauta tiesību normām, kas regulē distances līgumu, tai skaitā, bet ne tikai, Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvai 97/7/EEK par patērētāju aizsardzību saistībā ar distances līgumiem, Latvijas Republikas likumam „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu”.

Šajā interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs Muus.lv no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz Līgumu.

2. PASŪTĪŠANAS, SAMAKSAS UN PIEGĀDES KĀRTĪBA

Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.

  • Pircējs veic preču pasūtīšanu mājaslapā Muus.lv, norādot preču veidu un daudzumu.
  • Pircējs var veikt apmaksu ar Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Revolut vai N26 internetbanku, karti, Apple Pay, Google Pay vai Inbank bezprocentu maksājumu 3 daļās. Izvēloties citu piegādes valsti, apmaksas opcijas var atšķirties. Atsevišķos gadījumos darījumu var veikt, apmaksājot Pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta. 
  • Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.
  • Visas preces mājaslapā ir norādītas EIRO ( € ) valūtā ar iekļautiem nodokļiem. Preces cenā nav iekļautas piegādes izmaksas.
  • Pārdevējs veic preces piegādi Pircēja norādītajā adresē saskaņā ar kurjerdienesta noteiktajiem tarifiem. Pircējs sūtīšanas izdevumu un preču apmaksu veic kopā, pirms apstiprinājuma saņemšanas un preču piegādes. Piegādes cena tiek iekļauta rēķinā, ko nosūta uz Pircēja norādīto e-pasta adresi. Veicot pasūtījumu, Pircējs piekrīt arī maksājumu platformas un izvēlētā kurjerdienesta noteikumiem.

Ja, veicot pasūtījumu, nesaņemat e-pastā maksājuma apstiprinājumu, lūdzam sazināties ar mums!

Pircējam vai Pircēju pārstāvošai personai ir pienākums pārliecināties par preces atbilstību tās piegādes brīdī vai ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Sīkāka informācija par piegādes veidiem un tarifiem atrodama šeit: PIEGĀDE UN APMAKSA

3. SAZIŅA AR KLIENTU

  • Saziņai ar Pircēju tiek izmantota Pircēja pasūtījumā norādītā e-pasta adrese.
  • Saziņai ar Pārdevēju Pircējs izmanto e-pasta adresi [email protected], sociālos tīklus vai mājaslapā redzamo saziņas formu.
  • Izņēmuma gadījumos Pārdevējs ar Pircēju sazinās, izmantojot pasūtījumā norādīto telefona numuru.
  • Pircējam ir jāpārliecinās, ka pasūtījumā norādītā kontaktinformācija saziņai ir norādīta pareizi.
  • Pircēja iesūtītās ziņas tiek apstrādātas pie pirmās iespējas, bet ne vēlāk kā 2 darbdienu laikā.

4. ATTEIKUMA TIESĪBAS

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas brīža.

Kā atteikties no preces:

  • Pievienojiet sūtījumam šo formu - ATGRIESANAS_VEIDLAPA;
  • Preci kopā ar veidlapu nosūtiet mums (atgriešanas izmaksas sedz Pircējs);
Adrese sūtīšanai: Ādaži, TC Apelsīns, Omniva pakomāts, Rīgas gatve 5, LV2164. E-pasts: [email protected], tel.: +371 26160505.


Preci saņemsim 5 darbdienu laikā. Saņemšanas brīdī Pircējam tiek nosūtīts informatīvs e-pasts. Veikals uzņemas atbildību 14 dienu laikā (neieskaitot brīvdienas vai oficiālas svētku dienas) pēc preces saņemšanas atpakaļ noliktavā un pārbaudīšanas, atmaksāt klientam naudu uz kontu, no kura veikta pasūtījuma apmaksa.

Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad iemesls atgriešanai neatbilstība pasūtījumam (piemēram, nepareiza, vai bojāta prece).

Netiek atmaksātas atgriešanas/piegādes izmaksas vai bankas komisija, ko, veicot pārskaitījumu, Pircējam var piemērot atsevišķas bankas.

Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pasūtītās preces ir lietotas un bojātas lietošanas procesā vai trūkst kāda no preces detaļām;
  • pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma jeb personalizētas;
  • pasūtītās preces iegādājusies juridiska persona.

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.

Pircējam ir pienākums saglabāt kurjerdienesta dokumentus par preces saņemšanu un kurjerdienesta dokumentus par preces atgriešanu Pārdevējam.

5. PRETENZIJAS PIETEIKUMS PRECES DEFEKTA GADĪJUMĀ

Ja lietošanas laikā konstatēts, ka preces kvalitāte neatbilst Pircēja prasībām, 2 gadu laikā ir iespēja iesniegt pretenziju. Pircējam preci kopā ar iesniegumu jānosūta Pārdevējam uz šādu adresi: Ādaži, TC Apelsīns, Omniva pakomāts, Rīgas gatve 5, LV2164. E-pasts [email protected], tel. +371 26160505.

Iesnieguma formu lejupielādējiet šeit DEFEKTA_IESNIEGUMS vai arī izmantojiet to kā paraugu un rakstiet uz baltas lapas.

Atgriežot preci, Pircējs sedz sūtīšanas izmaksas. Tā tiek pārbaudīta 14 dienu laikā no brīža, kad saņemta noliktavā. Atbildi par lēmumu Pircējs saņem uz iesniegumā norādīto e-pasta adresi. Ja preces pārbaudes laikā tiek konstatēts, ka tā ir ražošanas brāķis, klientam 14 dienu laikā no lēmuma pieņemšanas brīža tiek atmaksātas visas ar preces iegādi saistītās izmaksas (piegādes, atgriešanas izmaksas un preces vērtība, netiek atmaksāta bankas komisijas maksa, jo tā nav tiešā veidā saistīta ar Pārdevēja pakalpojuma sniegšanu), kā arī varam vienoties par preces maiņu.  

Pircējs nevar pieteikt pretenziju gadījumos, ja:

  • Defekts radies nepareizas lietošanas rezultātā, neņemot vērā Pārdevēja rekomendācijas;
  • Defekts radies, kad Pircējs neuzmanīgi atvēris iepakojumu vai pārvietojis preci neatbilstošā veidā;
  • Prece ir pilnībā izlietota, nozaudēta vai kādā citā veidā nepieejama un Pārdevējs nevar to fiziski pārbaudīt.

6. DATU APSTRĀDE

Pasūtījuma apstiprināšanas brīdī, ievadot prasīto informāciju, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt sniegto datu izmantošanai, lai Pārdevējs varētu izpildīt veikto pasūtījumu. Informāciju par personas datu apstrādi var aplūkot mājaslapas sadaļā PRIVĀTUMA POLITIKA.

7. KLIENTA PIENĀKUMI

Apmeklējot un izmantojot šo mājaslapu, Jūs piekrītat:

  • Iepazīties ar distances līgumu;
  • Iepazīties ar privātuma politiku: PRIVĀTUMA POLITIKA
  • Ar cieņu izturēties pret citiem klientiem un uzņēmumu, ievērojot ētikas normas, piemēram, komentāru sadaļā;
  • Neizplatīt nepamatotu vai nepārbaudītu informāciju, kas uzņēmumam var radīt kaitējumu;
  • Nenodarīt tīšu kaitējumu uzņēmumam, ļaunprātīgi izmantojot pieejamo informāciju;
  • Neizmantot citas personas datus, veicot pasūtījumu vai citas darbības, kas var skart citas personas datus;
  • Sniegt patiesu informāciju, iesniedzot savus datus, veicot pasūtījumu vai citas darbības.

8. STRĪDU IZŠĶIRŠANA

Jautājumus, kas nav atrunāti nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot, ņemot vērā Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.

Sākotnēji visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina sarunu vai sarakstes ceļā. Ja tas neizdodas, Puses strīdu risina Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Pircējam (patērētājam) ir iespēja vērsties arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.

Mājaslapas Muus.lv saturs ir autortiesību objekts. Vietnes satura kopēšana vai izplatīšana bez vietnes pārstāvja atļaujas ir aizliegta.

MUUS.LV