PIEGĀDE UN APMAKSA
KĀ AR JUMS SAZINĀTIES?
Sūti ziņu uz [email protected], izmanto saziņas formu vai mūsu sociālos medijus. Ziņas apstrādājam darbdienās, 9.00-17.00. Atbildēsim pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 2 darbdienu laikā.
CIK ĀTRI PIEGĀDĀJAT PRECI?
Latvijā 2-5 darbdienu laikā no pasūtījuma apmaksas brīža. Lietuvā, Igaunijā 3-6 darbdienu laikā. Pasūtījumi izņemšanai Baltezerā tiek sagatavoti 3 darbdienu laikā. Pasaulē 5-40 dienu laikā atkarībā no valsts.
CIK MAKSĀ PIEGĀDE?
Piegāde uz pakomātu Latvijā 3.00 EUR. Lietuvā & Igaunijā 5.00 EUR. Saņemšana Baltezerā ir bez maksas. Kurjers Latvijā 8.00 EUR. Lietuvā & Igaunijā 12.00 EUR. Pasaulē 20.00-60.00 EUR atkarībā no valsts.
KĀPĒC NESAŅEMU PIEGĀDES ZIŅU?
Ja nesaņem paziņojumu par piegādi, visbiežāk iemesls ir nepareizi norādīta kontaktinformācija. Sazinies ar mums un noskaidrosim statusu.
VAI VARU MAKSĀT SAŅEMŠANAS BRĪDĪ?
Apmaksa saņemšanas brīdī nav iespējama. Visi maksājumi jāveic, izmantojot pasūtījuma formā redzamos maksājuma veidus.
VAI JUMS IR KLĀTIENES VEIKALS?
Šobrīd mums ir pieejams tikai e-veikals. Taču iepriekš apmaksātus pasūtījumus var saņemt Baltezerā, Sūkņu stacijas ielā.
VAI VARU VEIKT IZMAIŅAS PASŪTĪJUMĀ?
Katrs gadījums tiek izskatīts individuāli, ņemot vērā pasūtījuma statusu. Ja vēlaties veikt izmaiņas, sazinieties, rakstot uz [email protected] un norādiet pasūtījuma numuru.
GROZĀ ESOŠĀS PRECES TIEK REZERVĒTAS?
Nē, grozā esošās preces netiek rezervētas. Preces tiek rezervētas tikai tad, kad pasūtījums ir veiksmīgi noformēts, apmaksāts un saņemat pasūtījuma apstiprinājumu.
KĀ IZSEKOT NOSŪTĪTO PASŪTĪJUMU?
Izsekošanai izmantojiet e-pastā saņemto Omniva izsekošanas kodu. Statusu varat redzēt, izmantojot pievienoto saiti vai atverot Omniva kurjerdienesta mājaslapu.
ANULĒŠANA, ATGRIEŠANA UN APMAIŅA
VAI PRECI VAR ATGRIEZT?
Jā. Klientam 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža ir tiesības atteikties no visa pasūtījuma vai pasūtījuma daļas un saņemt naudas atmaksu. Vēlāk atteikuma tiesības izmantot nav iespējams.
KĀ ATGRIEZT PRECI?
Aizpildi atgriešanas veidlapu un nosūti preces uz Omniva pakomātu Ādažos, T/C Apelsīns, Rīgas gatve 5, Latvija, LV2164. Atgriešanas izmaksas sedz klients.
KO DARĪT, JA SAŅĒMU BOJĀTU PRECI?
Nekavējoties sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu [email protected], norādot pasūtījuma numuru un pievieno saņemtās preces attēlus.
KĀ ANULĒT PASŪTĪJUMU UN CIK ĀTRI SAŅEMŠU NAUDAS ATMAKSU?
Nosūti pieteikumu uz [email protected], norādot pasūtījuma numuru. Ja pasūtījums vēl nebūs nodots piegādei, naudas atmaksu saņemsiet pie pirmās iespējas, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā. Ja pasūtījums tika izsūtīts, naudas atmaksu veiksim 14 dienu laikā no brīža, kad sūtījums atgriezīsies mūsu noliktavā. Ja sūtījums jau tika nodots piegādei, piegādes summa klientam netiek atmaksāta.
CIK ĀTRI VEICAT NAUDAS ATMAKSU PAR ATGRIEZTU PRECI?
Atgriezts sūtījums mūsu noliktavu sasniedz aptuveni 5 dienu laikā. Kad sūtījums nonāk pie mums, klientam nosūtam informatīvu e-pastu. Naudas atmaksa tiek veikta pie pirmās iespējas, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no brīža, kad prece saņemta noliktavā. Maksājums tiek veikts uz kontu, no kura klients veica pasūtījuma apmaksu.
KĀ IEPAKOT SŪTĪJUMU, KO VĒLOS ATGRIEZT?
Sūtījums jāiepako tā, lai preces pārvadāšanas laikā netiktu bojātas un iepakojums neatvērtos. Preci iesakām atgriezt iepakojumā, kurā to saņēmāt. Izmantojot atteikuma tiesības, prece nedrīkst būt lietota vai bojāta, jāsaglabā oriģinālais iepakojums. Atgriežot sūtījumu, uz tā nedrīkst atrasties neatbilstošas adrešu kartes.
Ja defekts parādījies lietošanas laikā un prece neatbilst klienta prasībām, aizpildi defekta iesniegumu un nosūti preci uz mūsu noliktavu. Mēs izskatīsim pieteikumu un 2 nedēļu laikā sniegsim atbildi.
CIK ĀTRI ATMAKSĀJAT NAUDU PAR BRĀĶĒTU PRECI?
Naudas atmaksa tiek veikta 14 darbdienu laikā no brīža, kad ir izskatīts defekta iesniegums un klients saņēmis slēdzienu. Ja izvēlējies preces maiņu, jauno preci saņemsi 14 dienu laikā no slēdziena pieņemšanas brīža.
VAI IR IESPĒJAMA PRECES APMAIŅA, KAD PASŪTĪJUMS NONĀCIS PIE MANIS?
Ja saņemtais produkts neiepatikās, apmaiņa diemžēl nebūs pieejama, taču var veikt jaunu pasūtījumu un nevajadzīgās preces atgriezt. Maksājumu par atgriezto pasūtījumu nav iespējams pārvirzīt jaunajam pasūtījumam.
APSVEIKUMI
Kartītes meklē sadaļā DĀVANĀM. Ja vēlies apsveikumu ierakstīt pats, izvēlies kartīti bez teksta. Ja vēlies izmantot kādu no mūsu sagatavotajām opcijām, atzīmē kartīti ar tekstu un nepieciešamo informāciju norādi pasūtījuma noformēšanas komentāru sadaļā.
KĀ PAREIZI NORĀDĪT INFORMĀCIJU PAR APSVEIKUMU?
Ja izvēlies kartīti ar tekstu, rūpīgi izlasi kartītes aprakstu mājaslapā. Daļai būs nepieciešams tikai saņēmēja un sveicēja vārds, citām kartītēm nepieciešama papildu informācija. Visu nepieciešamo informāciju atzīmē pasūtījuma noformēšanas sadaļā, komentāru laukā.
CITI JAUTĀJUMI
VAI PASŪTĪJUMAM IESPĒJAMS IEGŪT PAPILDU ATLAIDI?
Pasūtījumam iespējams izmantot tikai tās atlaides, kas tiek izziņotas mājaslapā vai citās mūsu platformās, ņemot vērā nosacījumus. Atlaides pēc pieprasījuma netiek piemērotas.
VAI DRĪZUMĀ MĀJASLAPĀ IR GAIDĀMAS ATLAIDES VAI ĪPAŠIE PIEDĀVĀJUMI?
Informācija par gaidāmajām atlaidēm un īpašajiem piedāvājumiem netiek izpausta. Aktuālajai informācijai lūdzam sekot mūsu mājaslapā vai sociālajos tīklos.
VAI IESPĒJAMS PASŪTĪJUMU IZSŪTĪT VĒLĀK NEKĀ PAREDZĒTS?
Jā. Ja zini, ka paciņu nevarēsi saņemt paredzētajā piegādes laikā, sazinies ar mums, lai vienotos par vēlamo izsūtīšanas laiku. Apmaksu par pasūtījumu gan ir jāveic uzreiz.